Gezellig - Reisverslag uit Doha, Qatar van Alexander Thijs Jetse Zwiers - WaarBenJij.nu Gezellig - Reisverslag uit Doha, Qatar van Alexander Thijs Jetse Zwiers - WaarBenJij.nu

Gezellig

Door: Alexander Zwiers

Blijf op de hoogte en volg Alexander Thijs Jetse

17 November 2006 | Qatar, Doha

Hallo iedereen,

Hier weer eff een berichtje vanuit Qatar,Sinds vorige week donderdag hebben we bezoek van mn moeder en ome jan. Echt harstikke leuk en gezellig, we gaan weer eff overal heen en we kletsen wat af. Met dit bezoek merk je toch dat je sociale contacten mist in dit verre land. In nederland kun je toch eff snel de duur uit en eff iemand opzoeken. Hier in Qatar is dat wat minder allemaal. Maar fijn we vermaken ons erg en ze blijven nog een weekje tot de 24ste. We zijn langs de kust geweest en tussen de kamelen gelopen erg leuk mn moeder heeft een wilde rit achter de rug met een ezel hahaha. En natuurlijk veel zonen hierzo want de tempraturen zijn heerlijk nu zo rond de 30 graden.

Dit is eff een kort verhaal later volgt een uitgebreider bericht. Heb wat fotos toegevoegd. Tot snel en wederhorens groeten Alex.

  • 17 November 2006 - 12:32

    Pieter, Willy Esmee:

    Hallo iedereendaar in Qatar!!! Dus Fokje een wilde ezel rit hahahahah zal mooi hebben geleken hahaha Leuk dat het zo gezellig is maar we hadden ook niet anders verwacht. geniet er nog maar lekker van met z'n allen (maar dat zal wel lukken) En Fokje niet te bruin thuis komen hoor)

    groetjes van Pieter willy en esmee

  • 20 November 2006 - 07:36

    Miriam:

    Ik wil ook mooi weer! Het is hier hartstikke herfst alweer... Wind en regen, maar dat zal jij zo langzamerhand toch wel een beetje missen soms daar. Verder gaat alles prima hoor. Zaterdag hebben we gelijk gespeeld tegen de nummer 2 (2-2, wij zijn nr. 1!), terugkomend van een 2-0 achterstand. Goed hè?! Verder niet zoveel nieuws eerlijk gezegd... Trouwens, leuk voor je zo'n familiebezoekje, kun je even lekker Fryks keuvelen... Geniet er maar lekker van en tot snel.

    Liefs Miriam

    PS: Groeten aan Jenny en Bruno (zo heet ie toch??)

  • 26 November 2006 - 13:20

    Ome Jan:

    hallo jullie daar in qatar
    we zijn weer veilig thuis
    was leuk bij jullie
    heb me wel vermaakt
    veel gezien
    en was gezellig
    hier is het koud moet even wennen jas en trui moeten hier aan
    groetjes aan jenny en bruno
    ome jan uit burgum doei

  • 29 November 2006 - 05:25

    Pieter, Willy Esmee:

    Gerben en coco hebben een jonge dochter gekregen!Joy heet ze. Voor de rest weet ik niet hoe het is dus dat is nog ff afwachten.Je hoort nog van ons.

    dikke tut

  • 12 December 2006 - 12:35

    P. Geerars:

    Beste Alex,
    Via een collega werd ik geattendeerd op je website. Ik begrijp dat je na een buitenlands avontuur weer naar Nederland komt. Als vakredacteur van het vakblad De Voetbaltrainer wil ik je graag wijzen op onze website, waarin wij de rubriek TrainersTaal hebben. Daarin komen onder meer Nederlandse trainers in het buitenland aan het woord. Wanneer jij ook je verhaal wilt doen, krijg ik graag bericht van je.

    Met vriendelijke groeten,

    Paul Geerars
    Red. De Voetbaltrainer
    paulgeerars@eisma.nl
    www.devoetbaltrainer.nl

  • 23 Januari 2007 - 10:41

    Kim:

    Hallo ik heb even een vraagje wij vertrekken binnenkort naar Qatar voor mijn vrien zijn werk en hebben een zoontje van 4 maanden. Zijn er tips die je ons kan meegeven voor het leven daar? Mijn email is Kimzaadje@hotmail.com dank u

  • 29 Januari 2007 - 12:30

    YVES BORGHS:

    Hallo
    ik zoek in april naar qatar komen,welk hotel zou jij me willen aanraden?de four seasons hotel gelegen in de stad of de ritz cartlon hotel 7.5 km buiten het centrum?

  • 04 Augustus 2008 - 10:57

    Denishz Soekha:

    Hoe kan ik met Alex in contact komen zou iemand mij daar mee willen hebben want ik ben ook bezig om die richting op te gaan ik zit nu ook op het cios als iemand mij kan helpen om met Alex in contact te komen zou die dan mij kunnen mailen op denishz_soekha@hotmail.com Alvast bedankt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Qatar, Doha

Mijn eerste reis

Het werken als voetbal coach in Qatar

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

Gezellig

03 November 2006

Naar huis

31 Oktober 2006

Denkwijze

20 Oktober 2006

Ramadam

13 Oktober 2006

Onrechtvaardigheid van de sport
Alexander Thijs Jetse

Het werken als voetbal coach in Qatar

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 6484
Totaal aantal bezoekers 28444

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: