Naar huis - Reisverslag uit Doha, Qatar van Alexander Thijs Jetse Zwiers - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Doha, Qatar van Alexander Thijs Jetse Zwiers - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Alexander Zwiers

Blijf op de hoogte en volg Alexander Thijs Jetse

03 November 2006 | Qatar, Doha

Hallo iedereen,

Jennie en ik hebben besloten om na vijf jaar Qatar terug te gaan naar Nederland aan het einde van het seizoen. Het is tijd voor wat anders en we willen beide wat opbouwen wat hier in Qatar moeilijk is. De motivatie is ook verdwenen om hier nog wat van te maken komt daarbij dat je veel opgeeft om in het buitenland te werken als er dan niks tegenover staat moet je op een gegeven moment een keuze maken. Het is een goede levens ervring geweest in Qatar maar je moet verder. Qatar is een rijk maar saaie landje iedereen zit hier ook voor het geld, maar dat geld willen ze mij niet geven na vijf jaar, ook zouden ze het nu wel doen ons besluit staat vast. Ik ben ook drk op zoek naar een part time of ful time baan in het voetballen in Nederland. We hebben beide er zin in en voordat we het weten is het zover waarschijnlijk eind april. Dan duurt het vaak een maand voordat alle papieren rond zijn dus mei volgend jaar zitten waarschijnlijk zeker in Nederland voor een nieuw avontuur. Heerlijk want Nederland is een fijn land met veel mogelijkheden.

Tot wederhorens, volgende keer

  • 03 November 2006 - 09:46

    Mem:

    Een goede keuze,wat zullen je broers hier blj mee zijn en hoef ik niet eerst 12 uur te reizen. En weet je overal kom je dingen tegen die je anders zou willen,maar zoals je eens zei maak je niet druk om dingen waar je toch geen invloed op hebt. Je hebt veel ervaring opgedaan en kennisgemaakt met de arabische wereld die echt heel heel apart is. Alex en Jenny tot over een paar dagen gr mem

  • 03 November 2006 - 10:39

    Wymer:

    Hallo,
    Weten jullie het zeker? Het weer is hier echt niet zo mooi als daar.
    Ik denk dat het wel goed is om weer eens terug te gaan en het leven in Nederland weer eens op te pakken. Wie weet wil je niet meer weg of zeg je na een halfjaar." Wij gaan weer, toedeledokie."
    Als trainer heb je de nodige bagage en ervaring om ook in Nederland te kunnen slagen dus dat komt wel goed.
    He succes nog even, ik ga weer. Later!
    Groetjes van ons.

  • 06 November 2006 - 09:11

    Pieter,willy,esmee:

    Hallo Alex en Jennie.

    Ik ben het helemaal met je moeder eens wij vinden het ook fijn dat jullie terug komen.Ik zal het krantje wat in de gaten houden.Zat ik net ff in jou foto's te bladeren toen dacht he die komt me bekend voor !!!!!! Ben ik het zelf hahahaha dat gieren en brullen.Doe je moeder donderdag de groeten en geniet er lekker van als ze er is.....


    speak to you later

    kisses from pieter willy en esmee.

  • 06 November 2006 - 14:55

    Miriam:

    Hallo!

    Jeetje wat spannend zeg! Deze stap moet voor Jenny ook heel groot zijn, maar ik weet zeker dat het je/jullie (zoals altijd) weer gaat lukken. Succes met de voorbereidingen en tot snel dan maar!

    Liefs Miriam

  • 07 November 2006 - 09:12

    Johannes:

    He hallo,

    Ik denk ook dat het een hele verstandig keuze is Alex. Na 5 jaar Qatar heb jij (jullie) genoeg gezien om een juiste beslissing te nemen over jullie toekomst. En je kan veel over je zeggen, maar een opgever ben je zeker niet! Respect voor wat je daar allemaal hebt gedaan en vooral ook wat je er voor hebt moeten laten. Het was niet altijd gemakkelijk, maar je hebt veel levenservaring opgedaan. Je hebt dan mischien niet verdient wat je graag zou willen verdienen, in geld dan. Maar je hebt er wel een geweldige vrouw aan over gehouden. Dat is toch onbetaalbaar? Welkom terug kerel! Wij hopen jullie snel weer te zien.

    Johannes & Wietske

  • 07 November 2006 - 11:18

    Klaas Buma:

    he alex, jammer dat je motivatie weg is daro. hopelijk kom je hier aan de bak bij een bvo of bij een grote amateurclub! ik weet zeker dat je een kans kijgt voor het seizoen 2007-2008! je moet het mooie weer niet vergeten mee te nemen! doe jenny ook de groeten van mij.

    groetjes Blaise N'Kuma

  • 08 November 2006 - 16:27

    Kees Paulusma:

    ee Lex, dus al met al toch graag in NL zijn? Nou, iemand met jou "CV" zal hier wel kansen hebben!
    Oant sjen! gr kees

  • 08 November 2006 - 16:27

    Kees Paulusma:

    ee Lex, dus al met al toch graag in NL zijn? Nou, iemand met jou "CV" zal hier wel kansen hebben!
    Oant sjen! gr kees

  • 27 Februari 2010 - 15:50

    Mem:

    Hey Alex en Jenny,

    Alweer 4 jaar geleden en is heel wat veranderd en gebeurd , Jullie zitten nu in Saoedie , zou misschien wel leuk zijn om je reis en ervaringen weer te delen op Alex waar ben je ???
    Liefs moeders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Qatar, Doha

Mijn eerste reis

Het werken als voetbal coach in Qatar

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

Gezellig

03 November 2006

Naar huis

31 Oktober 2006

Denkwijze

20 Oktober 2006

Ramadam

13 Oktober 2006

Onrechtvaardigheid van de sport
Alexander Thijs Jetse

Het werken als voetbal coach in Qatar

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 780
Totaal aantal bezoekers 28958

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: